torsdag 31. mai 2012

Sommer i Oslo!

Hei! Nå er det altfor lenge siden jeg har lagt ut noe her, men de siste ukene har flydd avgårde.. Jeg har vært en tur i oslo på konsert med Metallica. Jeg hadde 3 strålende dager med sol og varme. Det var herlig å få besøkt en del venner igjen, og shoppet litt, spist is på Aker Brygge, og selvfølgelig konserten! Alt i alt en perfekt tur:)
Hotellrommet på Grand Hotell


Aker brygge

Valle Hovin med 40000 mennesker

Fikk plasser litt langt bak, men sitteplasser, og vi så scenen egentlig ganske bra

Alltid like gøy med fyrverkeri på Metallica sine konserter

Avslapping i skyggen på operataket før hjemreise


Her er noe av det jeg kjøpte mens jeg var i oslo.

Kjole fra Zara. Den er utrolig mye finere på enn den ser ut på bildet.

Hvite singletter får man aldri nok av på sommeren. denne er fra H&M

Jeg har lagt min elsk på skjorter uten ermer denne sesongen. Denne er fra BikBok.

Helt enkle Ballerina sko fra Bianco.

Denne neglelakken (231) fra Dior har jeg ønsket meg lenge. Lipbalm (003) matcher lakken perfekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar