onsdag 16. mai 2012

17.mai!

I morgen er det igjen dagen for å stå opp grytidlig for å ta på seg finstasen, kjøre i kø inn til byen, lete i en times tid for å finne parkering, løøøøpe på høye hæler gjennom folkemassene for å få avlevert den håpefulle i toget (helst før de begynner å gå;p), for så å finne et sted å stå der det faktisk går an å få et lite glimt av lillesnuppa i det de går forbi, og deretter trenge seg gjennom alle menneskene på nytt for å få hentet henne på plassen der toget slutter. Når hun etter litt leting er funnet, venter uttallige eviglange is- og pølse køer på oss, helt til vi kan skryte av 5 nye gnagsår, og halte oss frem til bilen igjen.
Men det er jo koselig også da!:)))
Få ting bringer vel frem flere gode barndomsminner enn 17.mai:)
foto fra: www.oslosurf.com

Foto fra: www.passionforbaking.com
Ingen i huset her har bunad på 17.mai.. For min del så elsker jeg å variere, og blir fort lei av ting, så da kjøper jeg meg heller et nytt antrekk som regel hver 17.mai, men passer alltid på å kjøpe noe som også kan brukes til andre anledninger senere.
Nå ligger klærne til morradagen klar, og bare venter på å bli tatt på:)

Mitt antrekk

 Lillesnuppa sitt antrekk

Så håper vi bare på at været blir litt bedre enn det værmeldinga sier;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar