fredag 11. mai 2012

Beauty favorites!

Opp igjennom årene har jeg prøvd ut utallige skjønnhetsprodukter for å finne noe som passer meg og min hud og hår, noe som ikke er så lett med tanke på at hud og hår er i stadig forandring. Men etterhvert har jeg funnet "mine produkter" som jeg er utrolig fornøyd med og stadig vender tilbake til.
Tenkte at jeg skulle dele en del av mine favoritter med dere.
Til ansiktet bruker jeg Clinique sin serie Anti blemish solutions, som renser huden på en skånsom måte.

Huden min får aldri nok fukt, og dagkremen fra Sans soucis er jeg helt avhengig av.

Etter jeg prøvde Sensai sin foundation lasting velvet første gang, har jeg aldri brukt noen andre
                   foundations. Den er lett å jevne ut, og gir verken et "flassete" eller "oljete" resultat. Huden blir
 helt fløyelsmyk, og holder seg fint hele dagen.

Ceramide ultra lift and firm concealer fra Elisabeth Arden skjuler mørke ringer
under øynene helt perfekt.

Blusher er et must for å skape litt liv i ansiktet, og Art Deco sin er veldig bra.

En evig favoritt etter å ha prøvd det meste annet. Den er billig, man får kjøpt den overalt, og den er best.

Clinique long last lipstick

Verdens beste bodylotion! Utrolig frisk og god lukt.

Nå som sommeren nærmer seg er det alltid greit å kunne jukse
litt med brunfargen, og denne fra St. Moriz er lett å påføre, man ser resultatet med en gang
og den gir en veldig fin brunfarge.

Jeg har hår med litt fall/bølger, og synes alltid håret mitt har sett litt slitt og "frizzy" ut,
men denne er redningen for meg. Frizz-ease straight ahead shampoo and conditioner
fra John Frieda Collection.

Skal man sørge for at håret får litt ekstra god pleie, komplementerer man med denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar