torsdag 23. februar 2012

Tell me a story....

Stockholm er en av mine favorittbyer.. Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg bare elsker denne byen..
Jeg reiste alene til stockholm i fjor sommer, og hadde den kanskje mest avslappende ferien noensinne.. Så for de som kvier seg for å reise helt alene.. bare gjør det! Jeg gjorde alt som JEG hadde lyst å gjøre, i MITT tempo.. bare det å sitte i en park tidlig på morgenen med en nystekt croissant og en kaffe latte, en gåtur med kameraet i gamla stan, eller en tur ut på skeppsholmen og moderna museet... Det er det som er livet!
Jeg må nok en tur til Stockholm igjen om ikke så lenge, og da vil jeg bo på dette hotellet!

STORY HOTEL er et nytt konsepthotell som er inspirert av Nedslitte NY restauranter, bohemske hoteller i paris og jazz klubber. Et personlig og urbant hotell, hvor man til og med kan kjøpe med seg kunsten på veggene hvis man liker den.
Hotellet ligger på ikoniske Stureplan, midt i Stockholms hjerte, bare noen få steg fra Østermalm, og inneholder egen restaurant, kaffebar, bar/salong og til og med en liten butikk med klær, smykker osv.
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar