onsdag 22. februar 2012

Tea time!

For noen dager siden kjøpte jeg disse to pakkene med Pukka teen som jeg har hørt så mye om.. Måtte jo teste jeg også, selvom jeg i utgangspunktet er en sucker for coffee..;)

After dinner teen skal styrke og hjelpe fordøyelsen og balansere og stimulere kropp og sjel.
Den inneholder chicorirot, anis, fennikelfrø, lakrisrot, kardemommefrø, appelsinskall og ingefærrot.

Night time teen skal være beroligende, løse opp spenninger, og hjelpe deg med å sove dypt og fredfult.
Den inneholder havregressblomst, lakrisrot, kamille, lavendel, limeblomst, valerianrot og basilikum.

Alle pukka-teene er 100% økologiske. Jeg har nå prøvd begge typene, og syns begge smakte veldig godt. Litt usikker på hvor stor virkning de hadde, men sov ihvertfall veldig godt, og våknet helt uthvilt etter jeg prøvde night time teen;) Begge typene smaker veldig godt, men after dinner er kanskje den mest spesielle, med mye anis og fenikkelsmak som ihvertfall var litt uvant for min del.
Blir nok ikke så lenge til jeg må prøve flere sorter på leting etter min absolutte favoritt. Og den nydelige innpakningen er jo nesten i seg selv verdt de 50 kronene det koster for en pakke med 20 teposer;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar