mandag 2. april 2012

Påske!

snart påske.. Nå er ikke jeg den som tar helt av på påskepyntingen, for å være helt ærlig så eier jeg ikke en eneste gul kylling eller påskehøne, og det er vel rett og slett fordi jeg syns 99,9% av all påskepynt er ehm.. hva skal jeg si uten å tråkke noen på tærne..?;p Jeg liker det rett og slett ikke, men i år har jeg bestemt meg for å gå ut i skogen å finne noen kvister som jeg kan pynte litt med egg og fjær i sort og grått.. så langt kan jeg strekke meg;) Så i dag har prosjektet vært påskerengjøring, også får jeg pynte litt i morgen.. Påskeeggene har hatt 1.prioritet, så de ligger allerede ferdig fyllt opp og gjemt bort;) Så blir det vel påske i år også;)

Dette er mer etter min smak!... måtte låne et bilde fra bloggen www.villavonkrogh.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar