onsdag 11. april 2012

Liten plass sa du?

Jeg har nylig flyttet fra en 100m2 leilighet med et stort loft til lagringsplass, til en 80m2. Dette trodde jeg kom til å bli en stor utfordring for min del.. hvor skal jeg gjøre av alt jeg eier og har..? Jeg begynte med en kjempeopprydding der jeg kastet 3 hengerlass med ting jeg har samlet på opp igjennom, men som jeg eeeegentlig ikke har bruk for. Nr. 2 var å sørge for maksimal utnyttelse av Skapplass og boder.
Etter jeg har bodd her i 4 mnd, er jeg overrasket over hvor greit det har gått. Er faktisk storfornøyd med litt færre, men mere lettstelte kvadratmeter.
Meeen.. hadde noen spurt meg om jeg kunne tenkt meg å bo på 24m2 hadde jeg nok ristet ganske fort på hodet. Men hvor mange ting trenger vi egentlig for å leve?
Må si jeg ble mektig imponert og fascinert av denne videoen av en 24m2 leilighet i Barcelona. Alt er så utrolig gjennomtenkt, og geniale løsninger på det meste.. Denne bør sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar