lørdag 10. mars 2012

et aldri så lite dilemma..

Jeg har et litt mørkt hjørne i stuen, som jeg tenkte å gjøre noe med.. Jeg vil ha en pendel lampe av noe slag her.. Problemet er at jeg har funnet litt forskjellige alternativer, og klarer ikke bestemme meg..

Edison betonglampe


Denne er utrolig fin, men har kanskje lyst på noe litt mer fargerikt....


NUD pendler

...som feks en liten klynge med NUD pendler, men her er det jo maaaange valgmuligheter, så hvilken farge på ledningen, sokkelen og hvilken type pære??

NUD concrete pendel

Så falt jeg litt for denne typen, som også er fra NUD..






Plywood lampe fra Bolina


Også er det denne som jeg fant hos Bolina, som bare er helt fantastisk! Den kan brukes både som en bordlampe og som en pendel... Er bare bittelitt usikker på om den passer helt inn med resten av stua.

What to doooo???;p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar